Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις για Ασθενείς
Ναι, η iClinic παρέχει τη δυνατότητα στους ασθενείς να λάβουν μια δεύτερη γνώμη μέσω των διαδικτυακών ιατρικών υπηρεσιών της. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους ασθενείς να αναζητούν πρόσθετες ιατρικές συμβουλές και επιβεβαίωση από ειδικούς επαγγελματίες υγείας.
Η iClinic παρέχει στους ασθενείς τη δυνατότητα να κλείσουν δια ζώσης ραντεβού μέσω του ημερολογίου των ιατρών. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους ασθενείς να προγραμματίζουν τα δια ζώσης ραντεβού τους με παρόχους υγειονομικής περίθαλψης.
Εάν χάσετε το προγραμματισμένο ραντεβού σας, επικοινωνήστε με την έμπειρη ομάδα μας στη διεύθυνση support@iclinic.com.cy. Για να το αποφύγετε αυτό, μπορείτε να ακυρώσετε έως και 2 ώρες πριν από την ώρα έναρξης του διαδικτυακού σας ραντεβού ή έως και 24 ώρες πριν από το δια ζώσης ραντεβού σας. Εάν ακυρώσετε εντός αυτών των χρονικών πλαισίων, θα διεκπεραιωθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων. Εάν δεν ακυρώσετε εντός αυτών των χρονικών πλαισίων, ενδέχεται να υπάρξει μερική επιστροφή των χρημάτων σας.
Εάν καθυστερείτε λίγα λεπτά για το διαδικτυακό σας ραντεβού, παρακαλούμε συνδεθείτε κανονικά και ο γιατρός θα σας συμβουλεύσει για τον υπόλοιπο χρόνο. Εάν καθυστερείτε περισσότερο για το ραντεβού σας, το διαδικτυακό ραντεβού σας δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο και δεν θα μπορείτε να συμμετάσχετε στη βιντεοκλήση. Σας ενημερώνουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό, αν χάσετε τη διαδικτυακή συνεδρία, δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων.
Ακριβώς όπως σε μια δια ζώσης διαβούλευση, ο διαδικτυακός ιατρός θα συζητήσει τα συμπτώματά σας. Καθώς πρόκειται για διαβούλευση μέσω βίντεο, μπορεί επίσης να δει τυχόν πληγείσες περιοχές ή να ακούσει για συμπτώματα.
Στην iClinic, εκτιμούμε τα σχόλιά σας. Μπορείτε να παρέχετε τις πληροφορίες και τις προτάσεις σας μεταβαίνοντας στην ενότητα “Κριτικές” στο προφίλ σας. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και διασφαλίζει ότι θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις ανάγκες της υγειονομικής σας περίθαλψης.
Συχνές Ερωτήσεις για Ιατρούς & Ασθενείς
Για να συμμετάσχετε σε ένα διαδικτυακό ραντεβού μέσω της iClinic, θα χρειαστείτε:
- Κινητό τηλέφωνο, tablet ή φορητό υπολογιστή με καλή κάμερα και μικρόφωνο.
- Σύνδεση στο διαδίκτυο για να διασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία της βιντεοκλήσης.
Η iClinic είναι προσβάσιμη σε διάφορες συσκευές μέσω της αποκλειστικής εφαρμογής της. Απλώς κατεβάστε την εφαρμογή iClinic και συνδεθείτε με τα διαπιστευτήριά σας για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μας.
Η iClinic διασφαλίζει απόλυτη εμπιστευτικότητα και ασφάλεια για όλες τις διαβουλεύσεις και τις πληροφορίες σας. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία κρυπτογράφησης συμβατή με το πρότυπο HIPAA και ακολουθούμε το πλαίσιο προστασίας δεδομένων της ΕΕ για την ασφαλή διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων.
Εάν αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα ή εάν η βιντεοκλήση σας διακοπεί, παρακαλούμε να επανέλθετε στην κλήση.
Αν τα προβλήματα συνεχιστούν, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω της διεύθυνσης support@iclinic.com.cy για βοήθεια και επίλυση των προβλημάτων σας.